ofte stillede spørgsmål
Køb
Vi sender til EU og Nord Amerika. www.investmetnwatches.dk sender til hele EU. Besøg www.investmentwatches.com
Efter godkendt betaling sender vi fuldt forsikret - underskrift er påkrævet:
Danmark: 1-2 hverdage.
Resten af Europa: 3-5 hverdage.
Nordamerika: 1-2 hverdage
Ja, alle vores pakker er forsikret. For varer af meget høj værdi kan der træffes yderligere foranstaltninger. I de fleste tilfælde kræves underskrift på leveringstidspunktet. Hvis uret er købt med et betalings- eller kreditkort, kan vi kun levere til faktureringsadressen
Ure købt på vores hjemmeside kommer med en 14-dages returret. Hvis du ønsker at returnere en vare til os, bedes du kontakte os, og vi vil give en fragtlabel. Uret skal returneres i samme stand og med alt det tilbehør som det blev solgt med. Hvis du ønsker at returnere uret, kan du ikke bære uret, justere lænken eller på anden måde bruge uret. Du vil være ansvarlig for alle returneringsomkostninger og for internationale kunder, eventuelle told, skatter eller moms.
Ja, vi tilbyder personlig levering. Personlige leveringsydelser kommer mod en merpris og kan i nogle tilfælde være inkluderet i prisen med forudgående bekræftelse fra Investment Watches. Kontakt os for mere information.
Salg
De mærker vi fokuserer på er Rolex, Audemars Piguet, Patek Philippe & Vacheron Constantin mv. Andre modeller er også interessante. Udfyld formularen her, så taler vi med dig om de forskellige mulige muligheder.
Ja, det gør vi. Aftal en tid med en af vores rådgivere, så kan vi vurdere dit ur i vores showroom. Aftal en tid her
De fleste ure sælges indenfor 1 måned. Vores kommissionsaftale er som standard 3 måneder, og den kan forlænges efter den indledende periode.
Salgsprisen på uret aftales på forhånd. Uret sælges ikke under den aftalte pris, medmindre vi har skriftligt samtykke.
Vores faciliteter har omfattende sikkerhed, og alle ure er forsikret af os, når de er i vores varetægt.
Ja, vi sender vi dig en kontrakt via Docusign, som skal underskrives af begge parter.
Der er et gebyr, hvis du ønsker dit ur tilbage i den aftalte kommissionsperiode. Gebyret er tydeligt beskrevet i din kontrakt.
Ja. Uret er fuldt forsikret til den aftalte pris, mens det er i vores varetægt.
Du kan levere det til vores showroom, eller vi kan sende dig en fragtlabel. Al vores forsendelse er med track & trace.
Nej. Boks og papirer øger værdien af dit ur, men det er ikke obligatorisk.
Service og reparation
Vi tilbyder service, reparation og vedligeholdelse af de fleste luksusure. Læs mere om service og reparation her